Dr. Guy Rofe

Israel, Haifa District, Haifa
49 years old
5.0 2 Reviews
Claim profile

ד"ר גיא רופא הוא איש מקצוע רפואי בעל הישגים גבוהים, בעל הסמכה לגינקולוגיה ומיילדות. הוא מומחה בעל שם בכירורגיה גינקולוגית זעיר פולשנית, לרבות אנדוסקופיות, היסטרוסקופיות וניתוחים שונים. ד"ר רופא הקדיש את הקריירה שלו לשיפור שירותי הבריאות לנשים, ועזר להן להשיג תוצאות בריאותיות מיטביות באמצעות מומחיותו. לד"ר רופא ניסיון עשיר, לאחר ששימש בעבר כמנהלת המרכז לבריאות האישה "ליס" במרכז הרפואי היוקרתי סוראסקי-איכילוב תל אביב. הוא רופא בכיר במחלקה למיילדות וגינקולוגיה וביחידה לאנדוסקופיה גינקולוגית. הוא מעורב באופן פעיל במחקר הקשור לתחום התמחותו וכן מלמד בפקולטה לרפואה, חולק את הידע והניסיון שלו עם הדור הצעיר.


ד"ר רופא סיים את התואר ברפואה בהצטיינות מהפקולטה לרפואה בטכניון. עוד הוא עבר התמחות בגינקולוגיה בבית החולים כרמל, ולאחר מכן השתלמות בלפרוסקופיה אונקולוגית מתקדמת באוולינו, איטליה. תחומי התמחותו של ד"ר רופא כוללים היסטרוסקופיה למטרות אבחון, איתור וטיפול במומים ברחם, במיוחד בחקירת בעיות פוריות, כריתת פוליפים ושרירנים ברחם, הפרדת מחיצת הרחם, טיפול בדימום מוגבר ברחם, כולל אבלציה של רירית הרחם ו הפרדה של הידבקויות תוך רחמיות. ד"ר רופא חבר במספר ארגונים מקצועיים, כמו האגודה הישראלית לגינקולוגיה אנדוסקופית, האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה והאגודה האמריקאית לניתוחים גינקולוגיים לפרוסקופיים מתקדמים (AAGL). חברות אלו מאפשרות לו להתעדכן בהתקדמות האחרונה בתחומו ובטרנדים עדכניים הקשורים לבריאות האישה.

No Bio Specified

No Bio Specified

No Bio Specified

Do you know Dr. Guy Rofe?

Let people know your experience with Dr. Guy

Claim profile
Anonymous
5.0
10/13/2023 @ 09:27 am

"מאסטרו רפואי ווירטואוז פילנתרופי"

ד"ר גיא רופא הוא מאסטרו רפואי בעל מומחיות שאין שני לה בגינקולוגיה ומיילדות. סיום לימודיו בהצטיינות בטכניון - המכון הטכנולוגי הישראלי מדבר רבות על מחויבותו למצוינות. מעבר לרפואה, הוא וירטואוז פילנתרופי, תומך באופן פעיל בארגוני צדקה בארץ ובחו"ל. השילוב המדהים של ד"ר רופא בין שליטה רפואית ותשוקה פילנתרופית היא באמת מעוררת השראה.

  0   Comments
completed.com/individual/30555939/dr-guy-rofe#comments-view-area_4638379
Review link copied  Share   Flag
Anonymous
5.0
10/13/2023 @ 09:29 am

"ריפוי לבבות באמצעות מוזיקה"

ד"ר גיא רופא הוא פלא רפואי, מצטיין בגינקולוגיה ומיילדות. סיום לימודיו בהצטיינות בטכניון - המכון הטכנולוגי הישראלי מעיד על מסירותו למצוינות. מעבר לרפואה, הוא חובב מוזיקה, מפרץ מנגינות שמרפאות לבבות. ד"ר רופא, אתה וירטואוז גם ברפואה וגם במוזיקה, השראה אמיתית.

  0   Comments
completed.com/individual/30555939/dr-guy-rofe#comments-view-area_4638380
Review link copied  Share   Flag
Education

No Education Specified

Career History

No Career History Specified

Family & Friends

No classmates Specified

Core Competencies

No Core Competencies Specified

Greatest Attributes

No Greatest Attributes Specified

Business Achievements

No Business Achievements Specified

Worst Failures in Business

No Worst Failures in Business Specified

Political Party

No Political Party Specified